Elke dag opnieuw zet De Steiger zich in om voor ouders en kinderen de best mogelijke zorg te organiseren.
We stellen onszelf daarbij vaak in vraag. Bij onze partners (kinderen, context, externe diensten, vrijwilligers,...) vragen we ook na wat ze vinden van onze dienstverlening.
We bekijken wat we beter kunnen doen en plannen de nodige acties om stappen vooruit te zetten.
Onze manier van werken beschrijven we in een kwaliteitshandboek. Hier kan je in terugvinden hoe we bepaalde zaken aanpakken.
Dit kwaliteitshandboek kan je op aanvraag digitaal inkijken. Onze kwaliteitscoƶrdinator helpt je graag verder.
Mocht er een ontevredenheid zijn die we niet via de standaard weg kunnen oplossen kan je beroep doen op de klachtenprocedure.
Het team van de zorginspectie gaat op gezette tijden na wat we goed doen en wat we beter kunnen doen.
In 2023 werden we geĆÆnspecteerd. In het inspectieverslag 2023 kan je lezen wat de bevindingen waren van de zorginspectie. Op basis van hun coaching gaan we aan de slag om de best mogelijke zorg te organiseren.
Meer informatie of i.v.m. de zorginspectie kan je vinden via hun website.