Elke dag opnieuw zet De Steiger zich in om voor ouders en kinderen de best mogelijke zorg te organiseren.
We stellen onszelf daarbij vaak in vraag. Bij onze partners (kinderen, context, externe diensten, vrijwilligers,...) vragen we wat ze vinden van onze dienstverlening.
We bekijken wat we beter kunnen doen en maken plannen om stap voor stap vooruit te gaan.
Onze manier van werken beschrijven we in een kwaliteitshandboek. Hierin kan je terugvinden hoe we bepaalde zaken aanpakken of welke procedures we hanteren.
Dit kwaliteitshandboek kan je op aanvraag digitaal inkijken. Onze kwaliteitscoƶrdinator helpt je graag verder.
Mocht er een ontevredenheid zijn die we niet via de standaard weg kunnen oplossen kan je beroep doen op de klachtenprocedure.
Het team van de Zorginspectie gaat op gezette tijden na wat goed gaat en wat we beter kunnen doen in De Steiger.
In 2023 werden we geĆÆnspecteerd. In het inspectieverslag 2023 kan je lezen wat de bevindingen waren van de Zorginspectie. Op basis van hun coaching gaan we aan de slag om nog betere zorg te organiseren.
Meer informatie i.v.m. de Zorginspectie kan je terugvinden via hun website.